mandag den 16. februar 2009

Tilbud på citroner!


Der var tilbud på økologiske citroner i Brugsen i dag. Normalt kostede de 13.00 kroner. De var nedsat til 12.95.

--> SÅ KUNNE MAN LIGE SPARE 5 ØRE!!! Hold på hat og briller, så var jeg da nok lige den første, der sprang hen til citronhylden og skovlede ned i indkøbskurven!! C-vitaminer er jo så mega sunde!!! Kæft, hvor skulle der skovles, før andre fik øje på dette jordskælvende kvalitetstilbud!!! Måske var dette tidspunktet at hamstre citroner og fryse dem ned til fremtidige generationer!?! Tak, SuperBrugsen!!! Tak!!

...

I shit you not. Jeg blev så lamslået, at jeg tog et billede af det med min mobil, velvidende at jeg havde smidt det kabel væk, der kunne forbinde min mobil til noget som helst.

Dette er i øvrigt ikke første gang, jeg har set retarderede tilbud i SuperBrugsen. Det er sgu gerne sådan noget med én for 25, to for 49. Tror de, at deres kunder er lallende amøber? Hvis det ikke var fordi, at forretningen ligger 2 meter fra min bopæl, havde jeg boycottet den flok amatører hurtigere, end du kan sige synkronsvømning.

1 kommentar:

Skodhippie sagde ...

gad vide hvordan de ville reagere hvis man så spurgte hvor ens 5 øre i byttepenge var! XD