onsdag den 24. juni 2009

Hvad tænker kvinder på? Små lyserøde kaniner? (Det er nemlig rigtigt.)

Det skal jo ikke være nogen hemmelighed, at vi mænd (læs: jeg) er meget interesserede i, hvad kvinder går og tænker på. ER det hele virkelig bare fuglefløjt og flødeskum oppe under de lyse lokker? Samt små hoppende kaniner? Eller hvad foregår der egentlig?

I DEN FORBINDELSE var jeg jo nede i Annettes Sandwich i Vestergade, da jeg så et Woman-blad ligge og flyde, slået op på en tilfældig artikel. Straks tænkte jeg, at her jo var en oplagt mulighed for at SKUE LIGE IND I KRANIEKASSEN PÅ DEM ALLESAMMEN. Artiklen viste sig at være en slags guide til, hvordan man ved, om han er en god elsker.

Det er altså det, de tænker på.

"Er han en god elsker?"

Nu er det officielt.

Jeg læste videre, men blev hurtigt mystificeret af indholdet. Der stod blandt andet, at hvis han boede hyggeligt, så var han en god elsker. Fordi så er han løssluppen og afslappet i sengen. Men ... det giver jo ikke nogen mening? Jeg vil gerne ha' forklaret, hvordan det gi'r mening. Jeg fortsatte, men det shit blev sørendansemig ikke klogere: Hvis han har en høj latter, er han sikkert en god elsker. Og hvis han elsker mad.

Hvis man bor hyggeligt, elsker mad og har en høj latter, SÅ er der bare garanti for en kneppefest af dimensioner! Så er det sagorasme i Ilva efter duftlys, drenge. Vejen til fissen går gennem et apokalyptisk forhindringsløb af ludbehandlede træspersienner, lofte med stuk og matchende sengetæpper. Og også tilsyneladende igennem 48 DOUBLE WHOPPER CHEESE: Spis som et svin. Bare skovl inden for, og jo mere sovs, jo bedre. Tag tredje gang, og spis lidt af HENDES mad også, BARE SÅ HUN FATTER DET. Det shit går lige i trussen på dem, det er for sure. Slut af med at grine demonstrativt højt og længe, for full effect.

...

Det er så dumt, at jeg får lyst til at græde.

KONKLUSION:
Det ER vitterligt bare fuglefløjt, flødeskum og små hoppende kaniner oppe under de lyse lokker. Det følgende er en graf over alle kvinders tankevirksomhed NETOP NU:


Case closed.

Ingen kommentarer: